Czym jest Uwalnianie Zabawek?

Posted by Uwalnianie Zabawek | Posted in

Dziewczyny w rożnych zakątkach świata, robią zabawki, które potem podrzucają w różnych miejscach. Ktoś kto taką zabawkę zajdzie, może zabrać ja do domku. Chodzi o to aby sprawić przyjemność komuś obcemu Idea bardzo mi się spodobała i zastanawiam się czy jest możliwość zaszczepienia jej na grunt Polski. Na czym to polega??

1.
Zapisujemy się do inicjatywy wysyłając maila na adres: uwalnianiezabawek@gmail.com

2.
Robimy zabawkę
3. Wysyłamy maila do osoby głównodowodzącej aby został nadany numer naszej zabawce. W mailu musimy zawrzeć następujące informacje:

Podrzucone:
Miejsce podrzucenia zabawki, np: Plac zabaw przy ul. Żwirki, Toruń

Liczba zabawek:

Zrobione przez:

Podrzucone przez:
można podać link do bloga, pseudonim, imię To zależy od was ;)

Kiedy:
dzień, miesiąc, rok

dodatkowo można napisać kilka słów od siebie.


4.
Pakujemy zabawkę u przezroczysty worek, lub pojemnik, z karteczką w stylu "zabierz mnie, jestem twój", "szukam dobrego domu" itp... oraz linkiem do tego bloga. Niedługo udostępnię do ściągnięcia i wydrukowania karteczki z logiem inicjatywy.

5.
Podrzucamy zabawkę w jakieś publiczne miejsce - park, plac zabaw.

6.
Fotografujemy to miejsce i wysyłamy do mnie na maila.

7.
Możemy obserwować czy ktoś nasz podarek zabiera, ale nie jest to konieczne.


Aby zapisać się do inicjatywy napisz do mnie: uwalnianiezabawek@gmail.com

Comments (0)

Prześlij komentarz